Julstämning & kortmålning

 
Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag har hamnat i extrem julstämning trots att det saknas snö och knäckdoft hos mig. Har målat flertalet bilder med julstämning och har liksom råkat "snöa" in mig, höhö ;)
 
Den här bilden gjorde jag som en beställning åt min kära mor.
Efter det fick jag beställningar på fler, så just nu sitter jag och målar små julkort till en vän.
 
Använder mig av kartongark och polychromos-pennor, måtten på korten är ca 6cm x 8cm.
 
Är du också intresserad av julkort som man kan fästa på paket?
Maila mig.
 
 
Annars har jag även tre porträttbeställningar som jag arbetar på, har dock fastnat och suttit och pillat på detaljer i evigheter. Kände därför att det var bäst att lägga undan porträtten och göra något annat så länge, så att jag inte förstör dem. Julkorten är en perfekt sysselsättning!
Life. | |
Upp