Gör alla hjärtans dag personligt - Låt mig skapa ditt kort

 

Alla hjärtans dag närmar sig och det kanske börjar bli dags att planera vad man ska ge den man håller kär.

Jag skapar mer än gärna ditt personliga kort. Stort eller litet, med eller utan text. Du lägger fram en idé och jag skapar så gott jag kan efter din idé. Självklart kommer motivet vara i min stil och jag gör inget som någon annan redan gjort. Kortet kommer sedan att vara de enda som existerar och det gör det ännu mer unikt.

Jag kommer att använda mig av "polychromos"- pennor som ser ut som om motivet vore tryckt. Kanske även en gnutta akryl för att förstärka vissa nyanser.

När kortet är färdigt så finns det möjlighet för mig att skicka det, eller så är man välkommen hit och hämta det själv.

Priset kommer att variera beroende på storleken på kortet, hur avancerat motivet är och sedan om man väljer att addera text eller inte.

Låter det intressant?
Maila - [email protected]

Ps. Varför inte ge en målning till den du håller kär? Maila mig för att få en prislista med de målningar jag har till salu för tillfället.

Art., Creativity. | |
Upp