Hur är det med livet?

 
 
 
Varför livet är så bra just nu:
- Inspirationen är enorm
- Jag har en anställning
- God ananas som får min tunga att domna bort
- Bra musik finns på min spotify
- Det finns någon som gör mig glad
- Jag känner mig omtyckt av alla främlingar jag nyligen träffat
 
Varför livet är lite så där halvdant just nu:
- Vädret
- Vännerna bor för långt bort
- Ingen matinspiration eller matlust
- Brist på solsken
- Håret är katastrofalt på alla sätt
- För mycket inspiration innebär för många startade projekt som antagligen inte lär bli klara inom den närmsta tiden
 
Ikväll behöver jag:
- En film eller flera filmer att se, eventuellt en ny serie att börja titta på
- Sällskap
- Värme
- Mer ananas
- Mer hårfärg så det blir ordning på katastrofen
- Hjälp med att bestämma vilket projekt jag ska fokusera på
Life. | |
Upp